Uppgifter sparade

Bekräftelse: Dina uppgifter har skickats in och är nu sparade.

Tack för ditt stöd!

Tack för att du skrev upp dig på vår volontärlista för grannar som kan hjälpa till i den här svåra tiden. I stunder som den här behöver vi alla hjälpas åt och utan engagerade volontärer som dig skulle det här aldrig gå!

Trygghetspolicy

Goda grannar är en matchningstjänst där vi hjälper behövande komma i kontakt med volontärer. För allas trygghet har vi därför tagit fram en trygghetspolicy. Läs trygghetspolicyn här.

Kan du hjälp oss att bli ännu fler?

Volontärnätverket Goda grannar bygger på att vi ska kunna hjälpa till lokalt, men för att det ska vara möjligt måstet vi bli många som kan hjälpa till. Därför behöver vi din hjälp redan nu. Sprid ordet om Goda grannar vidare till andra du känner som kan hjälpa till. Du kan till exempel dela sidan på sociala medier så som Facebook eller Twitter, eller skicka länken som ett e-post eller WhatsApp-meddelande till någon som du tror också kan hjälpa till. Om du har svårt att komma på vad du kan skriva kommer här ett förslag:

I tider som dessa är det viktigt att vi som kan ställer upp för de som behöver hjälp. Därför anmälde jag mig precis som volontär på Hyresgästföreningens volontärlista.

Tack för ditt engagemang!
//Hyresgästföreningen